TEASER SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR
Written at Tuesday, April 24, 2012 [ 9 ] comments

NOVEL:SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR

Nama aku Nur Serena Melissa.Aku seorang gadis biasa yang memiliki dua identiti berbeza.Kadang-kadang aku jadi Serena dan kadang-kadang aku jadi Crystal Kennedies (C.K).
Disebabkan satu peristiwa besar yang hampir mengugat nyawaku berlaku,aku dipaksa papa untuk bercuti dari menjadi Crystal Kennedies beberapa bulan.
Destinasi yang aku tuju ialah Malaysia.Di sini,aku telah bertemu dengan seorang lelaki yang sangat menggoda tapi menyakitkan hati.Dia boleh begitu cintakan Serena tapi dia sangat membenci Crystal.Padahal Crystal adalah sebahagian dari diri aku.
“Hei,Tengku Zyafran Syamin.You tengok muka I ni baik-baik.I boleh dapatkan semua lelaki dalam dunia ni dengan satu ketikan jari saja.So,you tak payahlah nak jual mahal sangat dengan I.I tahu you suka dekat I kan?!.”
Aku membentak marah di depan pengurus besar hotel merangkap bos kepada Serena itu.Dia hanya mencebikkan bibir dan memandang aku dari atas ke bawah dengan senyuman meluat.
You tu yang jual murah.Dengan rambut karat you tu,you tak payahlah perasan yang semua lelaki tergila-gilakan you.Daripada I sukakan you,lebih baik I sukakan secretary I yang comel ni.And for your information,dalam hati I cuma ada dia seorang saja.!”
Amboi,dengan sewenang-wenangnya dia menunjukkan gambar Serena yang menjadi wallpaper handphonenya kepadaku.Tidak tahukah dia yang aku dan Serena adalah insan yang sama?.
Di saat semua krisis aku dan Zyafran sampai nokhtahnya,kami berdua merancang untuk berkahwin.Malangnya,aku baru teringat,yang aku tak boleh berkahwin selagi aku mengikat kontrak kerja sebagai seorang pelakon.Apa yang perlu aku lakukan?.
Kalau aku tak kahwin dengan dia,mungkin dia akan dikebas wanita lain.Sia-sialah usaha aku mengurat dia selama ini.Aku dah cinta mati kat dia!!!.Tapi..kalau aku jadikan dia suami,di mana pula harus aku simpan suami tercintaku ini agar karierku tidak tamat begitu saja.???.

p/s:manuskrip ketiga aku setelah MR.G,menulis dan terus menulis.Rock n Roll Bella!!!
Semoga Allah memberikan aku kekuatan untuk terus berkarya dengan lebih baik dan tanpa jemu.Mengahrapkan sokongan dari pembaca semua.
Love yOU ALL.thanks!!!