Tuesday, April 24, 2012

TEASER SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR


NOVEL:SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR

Nama aku Nur Serena Melissa.Aku seorang gadis biasa yang memiliki dua identiti berbeza.Kadang-kadang aku jadi Serena dan kadang-kadang aku jadi Crystal Kennedies (C.K).
Disebabkan satu peristiwa besar yang hampir mengugat nyawaku berlaku,aku dipaksa papa untuk bercuti dari menjadi Crystal Kennedies beberapa bulan.
Destinasi yang aku tuju ialah Malaysia.Di sini,aku telah bertemu dengan seorang lelaki yang sangat menggoda tapi menyakitkan hati.Dia boleh begitu cintakan Serena tapi dia sangat membenci Crystal.Padahal Crystal adalah sebahagian dari diri aku.
“Hei,Tengku Zyafran Syamin.You tengok muka I ni baik-baik.I boleh dapatkan semua lelaki dalam dunia ni dengan satu ketikan jari saja.So,you tak payahlah nak jual mahal sangat dengan I.I tahu you suka dekat I kan?!.”
Aku membentak marah di depan pengurus besar hotel merangkap bos kepada Serena itu.Dia hanya mencebikkan bibir dan memandang aku dari atas ke bawah dengan senyuman meluat.
You tu yang jual murah.Dengan rambut karat you tu,you tak payahlah perasan yang semua lelaki tergila-gilakan you.Daripada I sukakan you,lebih baik I sukakan secretary I yang comel ni.And for your information,dalam hati I cuma ada dia seorang saja.!”
Amboi,dengan sewenang-wenangnya dia menunjukkan gambar Serena yang menjadi wallpaper handphonenya kepadaku.Tidak tahukah dia yang aku dan Serena adalah insan yang sama?.
Di saat semua krisis aku dan Zyafran sampai nokhtahnya,kami berdua merancang untuk berkahwin.Malangnya,aku baru teringat,yang aku tak boleh berkahwin selagi aku mengikat kontrak kerja sebagai seorang pelakon.Apa yang perlu aku lakukan?.
Kalau aku tak kahwin dengan dia,mungkin dia akan dikebas wanita lain.Sia-sialah usaha aku mengurat dia selama ini.Aku dah cinta mati kat dia!!!.Tapi..kalau aku jadikan dia suami,di mana pula harus aku simpan suami tercintaku ini agar karierku tidak tamat begitu saja.???.

p/s:manuskrip ketiga aku setelah MR.G,menulis dan terus menulis.Rock n Roll Bella!!!
Semoga Allah memberikan aku kekuatan untuk terus berkarya dengan lebih baik dan tanpa jemu.Mengahrapkan sokongan dari pembaca semua.
Love yOU ALL.thanks!!!

9 comments:

najiehah said...

sabar je lah jdi suami si sarena ni...
but still cute..

CRYSTAL ANABELLA said...

insyirah:nantikan Suami Simpanan Superstar x lama lagi,he4.thanks 4 comment

Anonymous said...

tengku zyafran syamin-son of zyya addriana bella & tengku syamrein
ashraf

tengku marilyn myacella-daughter
of tengku syamrein ashraf & zyya addriana bella

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

^___^ like it very much!!!

CRYSTAL ANABELLA said...

anonymous:thanks sbb like semua karya saya.hu7.

Anonymous said...

Edisi abang Mary pulak. Hehe bile nk klua ni? *currently reading your Pelakon Cinta dan Mr. G.* Hehe all the best! ↖(^▽^)↗

CRYSTAL ANABELLA said...

Anonymous:thanks sbb beli MR.G,hope anda sukekannya.InsyaALLAH SSS next year projek after K6BJ.,

Anonymous said...

done bca novel pelakon cinta & mr.g! tertunggu2 novel yg terbaruuuu! yeahhh (Y)

Anonymous said...

bila nak kuar kat pasaran ni. SSS x sabar....

CRYSTAL ANABELLA said...

Anonymous..mnuskrip sss dah anta pde pnerbit utk pnilaian.tp x tau pass ke x.doa2 pass n insyaa Allah terbit x lme lgi.he3