Friday, November 28, 2014

NOVEL BILA KULI JADI ARTIS TELAH TERBIT



Alhamdullilah 1000000X,
novel ke-5 finally release!!!
Rase nak menangis sebab tengok cover yg sngat cantik ni. Thanks a lot Penerbitan Fajar Pakeer.
<baby pertame dlm tahun ni...novel yg siap dlm mase yg paling sukar...syukur sangat2. Allah memudahkan segalanya...>
(Novel yg didekasi khas untuk semua Staf Pizza Hut yang mengenali diri ini)

 THANKS  alot kepade semua reader di blog ini yang membace BKJA.

AKAN DATANG! NOVEL DISEMBER PFP YANG AKAN MULA DIJUAL DI MALAYSIA BOOK EXPO, PWTC PADA 10-14 DISEMBER 2014.
TERJAH KAMI DI DEWAN TUN HUSSIEN ONN BOOTH 52 & 53
TAJUK: BILA KULI JADI ARTIS
PENULIS: CRYSTAL ANABELLA
ISBN : 978-967-365-218-1
HARGA : RM25/RM28
Mayurie Rosella, nama yang pelik, namun pemilik nama itu adalah gadis yang biasa-biasa saja. Yuri seorang gadis lepasan SPM, bekerja di Pizza Star dan berasal daripada keluarga serba kekurangan. Kelebihannya hanya satu, dia memiliki suara yang merdu bak buluh perindu. Kehadiran seorang pelanggan serba kacak yang lancang bersuara mengubah hidup Yuri.
“Tolong sangkutkan jaket tu dekat tempat yang sepatutnya. Saya takut jaket saya kotor.”
“Maaflah, encik, Pizza Star bukan restoran bertaraf lima bintang sampai ada tempat penyangkut jaket bagai. Sangkut saja di kerusi. Encik bukannya budak lima tahun sampai makan pun berselerak sana sini.”
Mulut Yuri tidak mampu duduk diam. Dia tidak menyangka pemuda itu adalah bakal majikan barunya!
“Yuri ni staf terbaik Pizza Star.” Itu kata majikan lamanya.
“Oh, staf terbaik. Baguslah kalau macam tu. Saya akan menilai sejauh mana baiknya awak sewaktu melayan kerenah pelanggan. Selamat bekerjasama, Yuri.” - Daniel Ervin.
Setiap hari jika tidak menyakat Yuri, hidup Ervin memang tidak tenang. Dia sanggup melakukan apa saja untuk menarik perhatian gadis itu dan memenangi hati Yuri!
“Bukan semua orang ada bakat macam awak. Untuk pertama kali, saya hulurkan tangan kepada seorang gadis yang suaranya lebih merdu berbanding suara saya. Awak sambut tangan saya dan saya janji akan bawa awak menuju kejayaan.” Ace muncul menawarkan sesuatu yang tidak terjangkau dek akal Yuri.
Antara cinta, karier dan dendam, mampukah Yuri penuhi semua kehendaknya? Sanggupkah dia meninggalkan segalanya demi cita-cita? Akankah dia membalas dendam terhadap semua manusia yang memijak maruahnya? Malah, tegarkah dia menyakiti Daniel Ervin, cinta pertamanya? Dan, apa pula erti seorang Ace dalam hidupnya?

3 comments:

Unknown said...

Wah ! Excitednye,dah ade di pasaran ke kak ?

Anonymous said...

Baru habis baca novel ni . Best gila !!! :D Nak dekat hari hari jugak lah tidur nak dekat pukul 5 sebab baca novel ni . Tak rugi beli ! ^^ thanks for the best imaginations. Hihihihi . Forever goodluck for your carrier !

Anonymous said...

Novel sampai page 616 ker?