Wednesday, April 18, 2012

4 flat....

19.4.2012
Alhamdullilah..hari ni result final Semester 1 aku dalam Diploma Teknologi Makmal Perubatan dah keluar..
4 Flat dalam tangan..
syukur dan gembira sangat2.
terima kasih kepada kedua my parents yg sentiasa mendoakan yg terbaik untuk aku.
salah satu dari azam aku tahun ini sudah tercapai.
syukur alhamdullilah.
yg menyakitkan hati,hari ni kena ikut program khidmat masyarakat,
berbakul makian aku berikan kpd org2 tertentu yg memaksa aku mengetuk pintu rumah penduduk di taman TTDI.
Mujurlah hari ini hati agak senang,jika tidak...
aku tak tahulah apa akan jadi.
Huhh...
Semoga Allah memberikan aku kesabaran yang tinggi.AMIN...

4 comments:

Edayu said...

tahniah atas result 4 flat..
;)

CRYSTAL ANABELLA said...

Edayu:thanks.

Unknown said...

congrates Bella!!! waaaa 4 flat ye.. sy nk dapat kan 4 flat tak tercapat ler.. hanya mampu 3.85.. tu pon da cukup bersyukur.. perhh.. wa salute la sama lu.. hahaha keep it up!!

CRYSTAL ANABELLA said...

jana:thanks,oklah 3.85,dah dpat president list,he4.kne usaha lbih sikit dan doa bnyk2 pd Allah untuk dpatkan 4flat.