Wednesday, June 19, 2013

NOVEL: SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR by Crystal Anabella terbitan Fajar Pakeer




P/S: Alhamdullilah..akhirnya SSS akan terbit di pasaran.Mekasih kepada semua pembaca yang support karya2 saya selama ini.i love u all~ cube beri pendapat pasal cover kat atas ni..cantik x??? he3.

AKAN DATANG JULAI. ONLINE ORDER AKAN DIBUKA PADA 1 JULAI 2013.

SUAMI SIMPANAN SUPERSTAR - CRYSTAL ANABELLA
ISBN 978-967-365-167-2
RM22.00 / RM25.00

Nur Serena Melissa seorang gadis yang memiliki dua identiti berbeza. Apabila dia menjadi Serena, dia akan bereaksi seolah-olah dia adalah gadis normal. Namun tiada siapa yang tahu bahawa Serena juga adalah Crystal Kennedies (CK), superstar antarabangsa dalam dunia lakonan.

Pertemuan dengan Zyafran, abang kepada seorang sahabat yang memerlukan bantuan menyebabkan Serena jatuh cinta pandang pertama. Dia sanggup mengetepikan kontrak kerja CK dan menjadikan Zyafran suami simpanan. Zyafran yang ingin menolak akhirnya bersetuju kerana terlalu cintakan gadis itu.

Bukan laut namanya jika tiada ombak, sedang seronok diulit keindahan berumah tangga, satu peristiwa menimpa Serena. Dan Serena hilang ingatan. Kedatangan Sam, Aina, Rick dan Faris menambahkan konflik dalam kisah mereka.

“Kerana you bukan superstar. Satu daripada impian terbesar I ialah untuk bersuamikan seorang superstar.”

Mampukah Zyafran bertahan menjadi suami simpanan Serena apabila gadis itu tidak ingat semua perkara yang telah berlaku? Mampukah Zyafran mengembalikan cinta dalam ingatan Serena walaupun gadis itu sentiasa membencinya? Adakah tiada langsung perasaan sayang dalam hati Serena terhadap pemuda yang tidak pernah penat melayan semua kerenahnya? Mampukah cinta mereka berputik apabila nyawa Serena dan CK berada dalam taruhan? Akan setiakah seorang suami simpanan mengharap cinta daripada seorang superstar?

4 comments:

Eddayu said...

yesss dh kuar SSS.. x sabau nk grab 1 buat koleksi..
cntk cover dia.. simple tp memikat.. kene jd penunggu la past nie kat Popular..
Tahniah Anabella!! <3 <3

Anonymous said...

Ayat sempoi,menarik,banyak ayat2 romantik da'amor,teruskan......ni nak tambah lagi koleksi sis yang menyengat kalbu.......

Anonymous said...

ahirnye kluar jugak dah lame tgu :-)

Unknown said...

i love your novels !